29.1.2010

laukku ja sen sisältö


En jaksa enää maata sängyn pohjalla migreenitoipilaana, niinpä lähden mukaan leikkiin. Hartiavaivaisena koetan hillitä tavaramäärää laukussani, ainoa kohtuullisen varma tapa on käyttää pientä laukkua (tosin olen haka pakkaamaan tavaroita tiiviisti..).
Käsveskastani löytyy seuraavaa:

-lompakko
-avaimet
-kalenteri
-kynä
-bussilippu
-pari muistitikkua (ikuisesti toisiinsa sotkeutuneena), jotka sisältävät milloin mitäkin tarpeellista. Rakastan muistitikkuja, niin pieniä ja käteviä, eikä tartte kuljetella papereita mukana!
-huulirasva
-lahjakortti, jonka sain jouluna, tuhlailen pikkuhiljaa.
-huomasin juuri, että puhelin puuttuu kuvasta, se taitaa tällä hetkellä löytyä sängystä. Mutta se kuuluu laukun vaki-sisältöön.

Mantra, jota toistan kotoa lähtiessä on: "avaimet, lompakko, puhelin, bussilippu". Niillä pärjää jo pitkälle.

5 kommenttia:

Liivia kirjoitti...

apua, mä en selviäisi päivääkään noin pienellä laukulla:)

Hilja kirjoitti...

Vau sulla on hieno laukku!

jonna kirjoitti...

Livia: Jos mulla on isompi laukku, en selviäkään noin vähällä :)

Hilja: Kiitos, mäkin tykkään!

Kirjailijatar kirjoitti...

Kamalan pieni laukku, ihmeen paljon olet saanut sinne mahtumaan tavaraa:) Minulla on sellainen säkki, johon mahtuu ihan valtavasti tavaraa. Saman laukun kanssa olen tosin tehnyt viikonloppumatkojakin.

Malla kirjoitti...

Oi miten suloinen laukku!